Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą | Demonstracijos | Laboratorija | Testai | Žinynas |
Gamtos tyrimai | ||||
Organizmų sandara ir funkcijos | ||||
Gyvybės tęstinumas ir įvairovė | ||||
Organizmas ir aplinka. Biosfera ir žmogus | ||||
Medžiagų sudėtis ir savybės | ||||
Medžiagų kitimai | ||||
Svarbiausių medžiagų pažinimas ir panaudojimas | ||||
Judėjimo ir jėgų pažinimas | ||||
Energijos ir fizikinių procesų pažinimas | ||||
Žemės ir Visatos pažinimas |
Grynoji medžiaga
509
5.1. Grupuoti (klasifikuoti) pateiktas medžiagas į kietąsias, skystąsias ir dujines. Paaiškinti, kad vanduo gali būti kietosios, skystosios ir dujinės būsenos, susiejant būseną su dalelių turima energija.
5.2. Taikyti įgytas žinias apie medžiagas ir jų sudėtį kasdieniame gyvenime.
5.3. Išskirstyti nesudėtingus medžiagų mišinius paprasčiausiais medžiagų išskirstymo būdais.
5.1.1. Apibūdinti kietųjų, skystųjų ir dujinių medžiagų fizikines savybes.
5.2.1. Savais žodžiais paaiškinti, kad medžiagos sudarytos iš dalelių.
5.3.1. Paaiškinti, kuo grynoji medžiaga skiriasi nuo mišinio.
Nurodysiu, kad grynojoje medžiagoje dalelės vienodos.
Apibūdinsiu, kuo skiriasi dalelių išsidėstymas ir judėjimas skystojoje, dujinėje ir kietojoje medžiagoje.