Titulinis >
Temos >
Gamta > Medžiagų judėjimas ekosistemoje
Medžiagų judėjimas ekosistemoje
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Gamta 5-6
- 1.1.2. Įrašas: 2479
1.2. Pavadinimas
- Medžiagų judėjimas ekosistemoje
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Nagrinėdami demonstraciją išsiaiškinsite, kaip ir kodėl medžiagos, sudarančios gyvas būtybes, iš vieno organizmo į kitą keliauja daugybę kartų.
1.5. Reikšminiai žodžiai
- skaidytojai, organinės medžiagos, neorganinės medžiagos
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-06-08
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL:https://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-06-08
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G123
- 3.1.2. Entry: 807
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-06-08
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
- application/x-shockwave-flash
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, https://get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.2. Mokymosi ištekliaus tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 409
7.2.1.1. Katalogas: URL
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Skaidytojai“
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2.2. Aprašas
-
7.2.1. Identifikatorius: 852
7.2.1.1. Katalogas: URL
- 7.2.2. Aprašas: Nagrinėdami demonstraciją išsiaiškinsite, kokie organizmai gyvena miške, kuo jie minta ir kaip mitybos grandinėmis pavaizduoti jų tarpusavio priklausomybę.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 65
9.2.2.2. Įrašas: 4.1. Paaiškinti organizmų tarpusavio ryšius ekosistemoje.
9.2.2.1. Id: 66
9.2.2.2. Įrašas: 4.1.1. Apibūdinti miško (pievos, vandens telkinio) gamintojus, augalėdžius ir plėšrūnus. Pavaizduoti jų tarpusavio priklausomybę mitybos grandinėmis.
9.2.2.1. Id: 67
9.2.2.2. Įrašas: 4.1.2. Apibūdinti skaidytojų vaidmenį gamtoje.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 81
9.2.2.2. Įrašas: Apibūdinsiu skaidytojų vaidmenį gamtoje.
9.2.2.1. Id: 89
9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, kaip gyvas būtybes sudarančios medžiagos keliauja iš vieno organizmo į kitą.