Elektros laidininkai ir izoliatoriai
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Gamta 5-6
- 1.1.2. Įrašas: ID
1.2. Pavadinimas
- Elektros laidininkai ir izoliatoriai
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Atlikdami tiriamąjį darbą išsiaiškinsite, kurios medžiagos gerai praleidžia elektros srovę, o kurios yra jai nelaidžios.
1.5. Reikšminiai žodžiai
- laidininkai, izoliatoriai
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3.3. Data: 2015-08-06
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-06-08
2.3.3. Data: 2015-08-06
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL:https://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3.3. Data: 2015-08-06
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-06-08
2.3.3. Data: 2015-08-06
2.3. Talkintojai
2.3. Talkintojai
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G123
- 3.1.2. Entry: 1138
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-08-06
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
- application/x-shockwave-flash
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, https://get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.2. Mokymosi ištekliaus tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike CreativeCommons
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
- 7.2.2. Aprašas: Atlikdami tiriamąjį darbą išsiaiškinsite, kurios medžiagos gerai praleidžia elektros srovę, o kurios yra jai nelaidžios.
7. Ryšiai
7.2.2. Aprašas
- 7.2.2. Aprašas: Integruotas gamtos mokslų kursas IKT pagrindu 7-8 klasėms
8. Anotacija
8.2. Data
9. Klasifikacija
9.1. Paskirtis
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 2
9.2.2.2. Įrašas: 1.1. Padedant mokytojui susiplanuoti ir atlikti stebėjimus bei bandymus. Saugiai ir kūrybingai naudoti paprasčiausias mokyklines gamtos tyrimo priemones, buityje naudojamus prietaisus ir medžiagas.
9.2.2.1. Id: 126
9.2.2.2. Įrašas: 9.5. Apibūdinti ir tirti paprasčiausias elektros grandines.
9.2.2.1. Id: 4
9.2.2.2. Įrašas: 1.1.3. Nurodyti buitinius matavimo prietaisus, naudojamus laikui, ilgiui, masei, temperatūrai, tūriui matuoti.
9.2.2.1. Id: 3
9.2.2.2. Įrašas: 1.1.1. Savais žodžiais paaiškinti, kas yra hipotezė (spėjimas).
9.2.2.1. Id: 128
9.2.2.2. Įrašas: 9.5.2. Nurodyti, kad medžiagos yra laidininkai ir izoliatoriai, pateikti pavyzdžių.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 207
9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, kurios medžiagos gerai praleidžia elektros srovę, o kurios – jai nelaidžios.
9.2.2.1. Id: 208
9.2.2.2. Įrašas: Pateiksiu medžiagų, kurios yra laidininkai, pavyzdžių.
9.2.2.1. Id: 209
9.2.2.2. Įrašas: Pateiksiu medžiagų, kurios yra izoliatoriai, pavyzdžių.