Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą Demonstracijos Laboratorija Testai Žinynas
Gamtos tyrimai



Organizmų sandara ir funkcijos



Gyvybės tęstinumas ir įvairovė



Organizmas ir aplinka. Biosfera ir žmogus



Medžiagų sudėtis ir savybės



Medžiagų kitimai



Svarbiausių medžiagų pažinimas ir panaudojimas



Judėjimo ir jėgų pažinimas



Energijos ir fizikinių procesų pažinimas



Žemės ir Visatos pažinimas



Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Mokymosi objektai

Informacija apie objektą

MO pavadinimas

Šviesos spindulys

MO nr.

779

Gebėjimai

9.12. Apibūdinti regos svarbą ir pagrįsti matavimų būtinumą pažįstant aplinką.

1.1. Padedant mokytojui susiplanuoti ir atlikti stebėjimus bei bandymus. Saugiai ir kūrybingai naudoti paprasčiausias mokyklines gamtos tyrimo priemones, buityje naudojamus prietaisus ir medžiagas.

10.2. Apibūdinti Žemę, jos padėtį ir judėjimą Saulės sistemoje.

1.3. Formuluoti paprastas išvadas, palyginti savo ir draugų gautus stebėjimų ir bandymų rezultatus.

10.3. Bendrais bruožais apibūdinti Saulės sistemą, žvaigždes.

Žinios ir supratimas

9.12.1. Nurodyti svarbiausius šviesos šaltinius.

10.2.1. Nurodyti, kad Žemė turi magnetinį lauką, kompasu nustatyti pasaulio šalis.

9.12.2. Apibūdinti šviesos atspindį, atvaizdą veidrodyje.

9.12.3. Apibūdinti šviesos lūžį kaip sklidimo krypties pasikeitimą pereinant į kitą skaidrią aplinką.

1.1.2. Padedant mokytojui pagal aprašymą atlikti paprastus stebėjimus ir bandymus, rezultatus pateikti žodžiu ar raštu.

9.12.4. Paaiškinti lupos paskirtį.

1.1.1. Savais žodžiais paaiškinti, kas yra hipotezė (spėjimas).