Azotas
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Gamta 5-6
- 1.1.2. Įrašas: 1632
1.2. Pavadinimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Tai dujos, pagrindinė sudedamoji oro dalis, gyvuosiuose organizmuose – svarbi [[baltymų:id:638]] sudedamoji dalis.
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-06-08
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL:https://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-06-08
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G123
- 3.1.2. Entry: 994
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-06-08
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, https://get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 384
7.2.1.1. Katalogas: URL
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Oras“
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2.2. Aprašas
-
7.2.1. Identifikatorius: 973
7.2.1.1. Katalogas: URL
- 7.2.2. Aprašas: Nagrinėdami demonstraciją išsiaiškinsite, kad oras yra dujų mišinys. Sužinosite, kurių dujų ore daugiausia.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 77
9.2.2.2. Įrašas: 5.2. Taikyti įgytas žinias apie medžiagas ir jų sudėtį kasdieniame gyvenime.
9.2.2.1. Id: 79
9.2.2.2. Įrašas: 5.3. Išskirstyti nesudėtingus medžiagų mišinius paprasčiausiais medžiagų išskirstymo būdais.
9.2.2.1. Id: 97
9.2.2.2. Įrašas: 7.2. Tiriant kasdienėje aplinkoje esančių medžiagų savybes, susieti jas su medžiagų naudojimu.
9.2.2.1. Id: 78
9.2.2.2. Įrašas: 5.2.1. Savais žodžiais paaiškinti, kad medžiagos sudarytos iš dalelių.
9.2.2.1. Id: 80
9.2.2.2. Įrašas: 5.3.1. Paaiškinti, kuo grynoji medžiaga skiriasi nuo mišinio.
9.2.2.1. Id: 98
9.2.2.2. Įrašas: 7.2.1. Nurodyti, kad oras yra įvairių dujų mišinys.