Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą | Demonstracijos | Laboratorija | Testai | Žinynas |
Gamtos tyrimai | ||||
Organizmų sandara ir funkcijos | ||||
Gyvybės tęstinumas ir įvairovė | ||||
Organizmas ir aplinka. Biosfera ir žmogus | ||||
Medžiagų sudėtis ir savybės | ||||
Medžiagų kitimai | ||||
Svarbiausių medžiagų pažinimas ir panaudojimas | ||||
Judėjimo ir jėgų pažinimas | ||||
Energijos ir fizikinių procesų pažinimas | ||||
Žemės ir Visatos pažinimas |
Elektros energija
1162
9.2. Paaiškinti dažniausiai pasitaikančius energijos virsmus.
1.1. Padedant mokytojui susiplanuoti ir atlikti stebėjimus bei bandymus. Saugiai ir kūrybingai naudoti paprasčiausias mokyklines gamtos tyrimo priemones, buityje naudojamus prietaisus ir medžiagas.
9.5. Apibūdinti ir tirti paprasčiausias elektros grandines.
9.3. Susieti energijos gamybą su aplinkos tarša.
9.2.1. Pateikti energijos virsmų pavyzdžių: maisto energija virsta judėjimo energija, kuro energija virsta automobilio judėjimo energija, stabdomo kūno judėjimo energija virsta šiluma ir pan.
1.1.1. Savais žodžiais paaiškinti, kas yra hipotezė (spėjimas).
1.1.2. Padedant mokytojui pagal aprašymą atlikti paprastus stebėjimus ir bandymus, rezultatus pateikti žodžiu ar raštu.
9.5.3. Paaiškinti, kokios yra pagrindinės elektros grandinės dalys ir iš kokių medžiagų jos turi būti padarytos, kad grandine galėtų tekėti elektros srovė.
9.3.3. Pateikti atsinaujinančiųjų ir neatsinaujinančiųjų energijos išteklių pavyzdžių.
9.3.2. Paaiškinti šilumos taupymo būtinybę ir nurodyti keletą taupymo būdų.