Magnetai
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Gamta 5-6
- 1.1.2. Įrašas: 1395
1.2. Pavadinimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Maždaug prieš 2 tūkst. metų senovės graikai atkreipė dėmesį į ypatingus akmenėlius, kurie traukia metalus, – magnetitus. Tai – gamtinė medžiaga, kurioje yra geležies. Kai kurie metalai, pabuvę arti magnetito, patys įgauna magnetinių savybių. Jie tampa magnetais ir traukia geležinius daiktus.
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-06-08
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL:https://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-06-08
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G123
- 3.1.2. Entry: 417
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-06-08
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, https://get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 1186
7.2.1.1. Katalogas: URL
- 7.2.2. Aprašas: Atlikdami tiriamąjį darbą išsiaiškinsite, kokius kūnus magnetas traukia, o kokių – ne.
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2.2. Aprašas
-
7.2.1. Identifikatorius: 1219
7.2.1.1. Katalogas: URL
- 7.2.2. Aprašas: Nagrinėdami demonstraciją išsiaiškinsite, kaip sąveikauja magnetai, priartinti vienas prie kito vienodais ir skirtingais poliais.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 2
9.2.2.2. Įrašas: 1.1. Padedant mokytojui susiplanuoti ir atlikti stebėjimus bei bandymus. Saugiai ir kūrybingai naudoti paprasčiausias mokyklines gamtos tyrimo priemones, buityje naudojamus prietaisus ir medžiagas.
9.2.2.1. Id: 13
9.2.2.2. Įrašas: 1.3. Formuluoti paprastas išvadas, palyginti savo ir draugų gautus stebėjimų ir bandymų rezultatus.
9.2.2.1. Id: 130
9.2.2.2. Įrašas: 9.8. Apibūdinti nuolatinius magnetus.
9.2.2.1. Id: 3
9.2.2.2. Įrašas: 1.1.1. Savais žodžiais paaiškinti, kas yra hipotezė (spėjimas).
9.2.2.1. Id: 4
9.2.2.2. Įrašas: 1.1.2. Padedant mokytojui pagal aprašymą atlikti paprastus stebėjimus ir bandymus, rezultatus pateikti žodžiu ar raštu.
9.2.2.1. Id: 14
9.2.2.2. Įrašas: 1.3.1. Pateikiant pavyzdžių paaiškinti, kas yra tyrimų rezultatas ir kas yra išvada.
9.2.2.1. Id: 133
9.2.2.2. Įrašas: 9.8.3. Įvardyti, kurias medžiagas veikia, o kurių neveikia nuolatiniai magnetai.
9.2.2.1. Id: 131
9.2.2.2. Įrašas: 9.8.1. Paaiškinti, kokius polius turi nuolatiniai magnetai, ir magnetų sąveiką.