Mišinys
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Gamta 5-6
- 1.1.2. Įrašas: 1993
1.2. Pavadinimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Mišinys gali būti sudarytas iš dujinių, skystųjų ar kietųjų medžiagų. Taikant tinkamus būdus, mišinius galima išskirstyti į sudedamąsias dalis. Dujų mišinio pavyzdys – [[oras:id:384]], skystojo mišinio pavyzdys – vandeninis valgomosios druskos [[tirpalas:id:1197]], kietojo mišinio pavyzdys –...
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-06-08
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL:https://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-06-08
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G123
- 3.1.2. Entry: 452
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-06-08
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, https://get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 384
7.2.1.1. Katalogas: URL
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Oras“
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2.2. Aprašas
-
7.2.1. Identifikatorius: 507
7.2.1.1. Katalogas: URL
- 7.2.2. Aprašas: Nagrinėdami demonstraciją išsiaiškinsite, kuo grynoji medžiaga skiriasi nuo mišinio – tirpalo.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 79
9.2.2.2. Įrašas: 5.3. Išskirstyti nesudėtingus medžiagų mišinius paprasčiausiais medžiagų išskirstymo būdais.
9.2.2.1. Id: 82
9.2.2.2. Įrašas: 5.4. Savarankiškai pasigaminti sočiuosius ir nesočiuosius tirpalus. Naudojantis gamtiniais indikatoriais atpažinti rūgštinius ir šarminius tirpalus.
9.2.2.1. Id: 2
9.2.2.2. Įrašas: 1.1. Padedant mokytojui susiplanuoti ir atlikti stebėjimus bei bandymus. Saugiai ir kūrybingai naudoti paprasčiausias mokyklines gamtos tyrimo priemones, buityje naudojamus prietaisus ir medžiagas.
9.2.2.1. Id: 13
9.2.2.2. Įrašas: 1.3. Formuluoti paprastas išvadas, palyginti savo ir draugų gautus stebėjimų ir bandymų rezultatus.
9.2.2.1. Id: 77
9.2.2.2. Įrašas: 5.2. Taikyti įgytas žinias apie medžiagas ir jų sudėtį kasdieniame gyvenime.
9.2.2.1. Id: 97
9.2.2.2. Įrašas: 7.2. Tiriant kasdienėje aplinkoje esančių medžiagų savybes, susieti jas su medžiagų naudojimu.
9.2.2.1. Id: 90
9.2.2.2. Įrašas: 6.2. Susieti degimo metu išsiskiriančią šilumą su kuro kaip energijos šaltinio panaudojimu. Apibūdinti, kodėl kuro deginimas yra svarbus žmonijos veikloje ir kodėl jis gali būti pavojingas gamtai.
9.2.2.1. Id: 80
9.2.2.2. Įrašas: 5.3.1. Paaiškinti, kuo grynoji medžiaga skiriasi nuo mišinio.
9.2.2.1. Id: 83
9.2.2.2. Įrašas: 5.4.1. Apibūdinti tirpalą vartojant tirpiklio ir tirpinio sąvokas.
9.2.2.1. Id: 81
9.2.2.2. Įrašas: 5.3.2. Nurodyti, kad mišinį sudarančioms medžiagoms būdingos skirtingos savybės. Paaiškinti, kad medžiagų mišinius galima išskirstyti pagal skirtingas juos sudarančių medžiagų savybes.