Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą | Demonstracijos | Laboratorija | Testai | Žinynas |
Gamtos tyrimai | ||||
Organizmų sandara ir funkcijos | ||||
Gyvybės tęstinumas ir įvairovė | ||||
Organizmas ir aplinka. Biosfera ir žmogus | ||||
Medžiagų sudėtis ir savybės | ||||
Medžiagų kitimai | ||||
Svarbiausių medžiagų pažinimas ir panaudojimas | ||||
Judėjimo ir jėgų pažinimas | ||||
Energijos ir fizikinių procesų pažinimas | ||||
Žemės ir Visatos pažinimas |
Šviesos spektras
786
9.12. Apibūdinti regos svarbą ir pagrįsti matavimų būtinumą pažįstant aplinką.
1.1. Padedant mokytojui susiplanuoti ir atlikti stebėjimus bei bandymus. Saugiai ir kūrybingai naudoti paprasčiausias mokyklines gamtos tyrimo priemones, buityje naudojamus prietaisus ir medžiagas.
1.3. Formuluoti paprastas išvadas, palyginti savo ir draugų gautus stebėjimų ir bandymų rezultatus.
9.12.1. Nurodyti svarbiausius šviesos šaltinius.
9.12.2. Apibūdinti šviesos atspindį, atvaizdą veidrodyje.
9.12.4. Paaiškinti lupos paskirtį.
9.12.6. Pateikti pavyzdžių, kaip saugoti regą.
1.1.1. Savais žodžiais paaiškinti, kas yra hipotezė (spėjimas).
1.1.2. Padedant mokytojui pagal aprašymą atlikti paprastus stebėjimus ir bandymus, rezultatus pateikti žodžiu ar raštu.
1.3.1. Pateikiant pavyzdžių paaiškinti, kas yra tyrimų rezultatas ir kas yra išvada.
9.12.3. Apibūdinti šviesos lūžį kaip sklidimo krypties pasikeitimą pereinant į kitą skaidrią aplinką.