Drugių sparnų raštas
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Gamta 5-6
- 1.1.2. Įrašas: 1907
1.2. Pavadinimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Drugių sparnų raštą sudaro smulkučiai, šviesą atspindintys žvyneliai. Vykstant [[evoliucijai:id:895]] šis raštas labai kito. Išliko tos drugių [[rūšys:id:1020]], kurių sparnų raštas geriausiai padeda jiems pasislėpti tarp augalų, kuriais jie minta ar ant kurių nutūpę ilsisi.
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-06-08
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL:https://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-06-08
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G123
- 3.1.2. Entry: 1717
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-06-08
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, https://get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 895
7.2.1.1. Katalogas: URL
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Evoliucija“
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2.2. Aprašas
-
7.2.1. Identifikatorius: 983
7.2.1.1. Katalogas: URL
- 7.2.2. Aprašas: Nagrinėdami kopūstinio baltuko pavyzdį išsiaiškinsite, kokios yra drugio vystymosi stadijos, kuo jis minta.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 60
9.2.2.2. Įrašas: 3.4. Grupuoti augalus ir gyvūnus pagal bendruosius požymius. Pateikti naudingos ir žalingos mikroorganizmų veiklos pavyzdžių.
9.2.2.1. Id: 65
9.2.2.2. Įrašas: 4.1. Paaiškinti organizmų tarpusavio ryšius ekosistemoje.
9.2.2.1. Id: 61
9.2.2.2. Įrašas: 3.4.1. Rasti panašumus ir skirtumus tarp medžių, krūmų ir žolių, tarp stuburinių ir bestuburių, nurodyti ir atpažinti kai kuriuos iš tų organizmų.
9.2.2.1. Id: 66
9.2.2.2. Įrašas: 4.1.1. Apibūdinti miško (pievos, vandens telkinio) gamintojus, augalėdžius ir plėšrūnus. Pavaizduoti jų tarpusavio priklausomybę mitybos grandinėmis.
9.2.2.1. Id: 68
9.2.2.2. Įrašas: 4.1.3. Atpažinti po kelis miško (pievos, vandens telkinio) ekosistemos gamintojus ir vartotojus.