Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą | Demonstracijos | Laboratorija | Testai | Žinynas |
Gamtos tyrimai | ||||
Organizmų sandara ir funkcijos | ||||
Gyvybės tęstinumas ir įvairovė | ||||
Organizmas ir aplinka. Biosfera ir žmogus | ||||
Medžiagų sudėtis ir savybės | ||||
Medžiagų kitimai | ||||
Svarbiausių medžiagų pažinimas ir panaudojimas | ||||
Judėjimo ir jėgų pažinimas | ||||
Energijos ir fizikinių procesų pažinimas | ||||
Žemės ir Visatos pažinimas |
Čia galite atsisiųsti pamokos planą Microsoft Word formatu (patogu atsispausdinti)
Sudarė R. Baršauskienė
Bendrosios programos
Mokinių pasiekimai | ||
Nuostatos |
Gebėjimai |
Žinios ir supratimas |
Veiklos sritis: 1. Gamtos tyrimai |
||
Noriai ir saugiai tyrinėti artimiausią gamtinę aplinką. |
1.1. Padedant mokytojui susiplanuoti ir atlikti stebėjimus bei bandymus. Saugiai ir kūrybiškai naudoti paprasčiausias mokyklines gamtos tyrimo priemones, buityje naudojamus prietaisus ir medžiagas. |
1.1.2. Padedant mokytojui pagal aprašymą atlikti paprastus stebėjimus ir bandymus, rezultatus pateikti žodžiu ar raštu. |
9. Energijos ir fizikinių procesų pažinimas |
||
Saugiai elgtis tyrinėjant įvairius fizikinius reiškinius, rūpintis regėjimu ir klausa. |
9.12. Apibūdinti regėjimo svarbą aplinkos pažinimui ir pagrįsti matavimų būtinumą. |
9.12.1. Nurodyti svarbiausius šviesos šaltinius. |
Uždaviniai
Mokymo uždaviniai
Mokymosi uždaviniai
Mokiniai, naudodamiesi asmenine patirtimi, virtualiais MO, atlikdami virtualų laboratorinį darbą, gebės:
Motyvacija
Pamokos pradžioje galima parodyti rankų pirštais sukurtų paukščių, žvėrelių šešėlius arba vaizdo projektoriumi pademonstruoti tokių šešėlių paveikslėlius. Pasekti pasaką apie šviesos stebuklą (Žr.: Karazija R. Kasdienės paslaptys. Kaunas, 1993, Šviesa).
Galimas MO metodinis panaudojimas pamokoje