Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą | Demonstracijos | Laboratorija | Testai | Žinynas |
Gamtos tyrimai | ||||
Organizmų sandara ir funkcijos | ||||
Gyvybės tęstinumas ir įvairovė | ||||
Organizmas ir aplinka. Biosfera ir žmogus | ||||
Medžiagų sudėtis ir savybės | ||||
Medžiagų kitimai | ||||
Svarbiausių medžiagų pažinimas ir panaudojimas | ||||
Judėjimo ir jėgų pažinimas | ||||
Energijos ir fizikinių procesų pažinimas | ||||
Žemės ir Visatos pažinimas |
Čia galite atsisiųsti pamokos planą Microsoft Word formatu (patogu atsispausdinti)
Sudarė L. Geleževičiūtė
Bendrosios programos
Mokinių pasiekimai |
||
Nuostatos |
Gebėjimai |
Žinios ir supratimas |
Veiklos sritis: 1. Gamtos tyrimai |
||
Noriai ir saugiai tyrinėti artimiausią gamtinę aplinką. |
1.1. Padedant mokytojui susiplanuoti ir atlikti stebėjimus beibandymus. Saugiai ir kūrybiškai naudoti paprasčiausias mokyklines gamtos tyrimo priemones, buityje naudojamus prietaisus ir medžiagas. |
1.1.1. Savais žodžiais paaiškinti kas yra hipotezė (spėjimas). |
Veiklos sritis: 8. Judėjimo ir jėgų pažinimas |
||
Domėtis judėjimo dėsniais ir remtis jais kasdienėje veikloje. |
8.4.Tirti ir apibūdinti tamprumo, trinties ir sunkio jėgas, jas apibūdinti. Pasiūlyti būdų, kaip padidinti ir sumažinti trintį. |
8.4.2. Savais žodžiais paaiškinti, kad, vienam kūnui judant kito kūno paviršiumi, atsiranda trintis. Pateikti pavyzdžių, kada trintis gali būti naudinga, ir kada – žalinga. |
Mokymo uždaviniai
(įrašo mokytojas)
Mokymosi uždaviniai:
Siūloma veikla taikant MO: