Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą | Demonstracijos | Laboratorija | Testai | Žinynas |
Gamtos tyrimai | ||||
Organizmų sandara ir funkcijos | ||||
Gyvybės tęstinumas ir įvairovė | ||||
Organizmas ir aplinka. Biosfera ir žmogus | ||||
Medžiagų sudėtis ir savybės | ||||
Medžiagų kitimai | ||||
Svarbiausių medžiagų pažinimas ir panaudojimas | ||||
Judėjimo ir jėgų pažinimas | ||||
Energijos ir fizikinių procesų pažinimas | ||||
Žemės ir Visatos pažinimas |
Šviesos spindulys
779
9.12. Apibūdinti regos svarbą ir pagrįsti matavimų būtinumą pažįstant aplinką.
1.1. Padedant mokytojui susiplanuoti ir atlikti stebėjimus bei bandymus. Saugiai ir kūrybingai naudoti paprasčiausias mokyklines gamtos tyrimo priemones, buityje naudojamus prietaisus ir medžiagas.
10.2. Apibūdinti Žemę, jos padėtį ir judėjimą Saulės sistemoje.
1.3. Formuluoti paprastas išvadas, palyginti savo ir draugų gautus stebėjimų ir bandymų rezultatus.
10.3. Bendrais bruožais apibūdinti Saulės sistemą, žvaigždes.
9.12.1. Nurodyti svarbiausius šviesos šaltinius.
10.2.1. Nurodyti, kad Žemė turi magnetinį lauką, kompasu nustatyti pasaulio šalis.
9.12.2. Apibūdinti šviesos atspindį, atvaizdą veidrodyje.
9.12.3. Apibūdinti šviesos lūžį kaip sklidimo krypties pasikeitimą pereinant į kitą skaidrią aplinką.
1.1.2. Padedant mokytojui pagal aprašymą atlikti paprastus stebėjimus ir bandymus, rezultatus pateikti žodžiu ar raštu.
9.12.4. Paaiškinti lupos paskirtį.
1.1.1. Savais žodžiais paaiškinti, kas yra hipotezė (spėjimas).